www.gminarybno.pl

Drukuj

Nabór na pracownika w LGD

Opublikowano 2012-07-27 11:27:34. Artykuł wyświetlono: 2323 razy.

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Lubawska” ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Pracownik ds. administracji i promocji.


Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie –minimum średnie, preferowane wyższe.
  • Predyspozycje osobowościowe – samodzielność, innowacyjność, kreatywność, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmowy, chęć podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia.
  • Podstawowa znajomość tematyki funkcjonowania stowarzyszeń.
  • Znajomość zasad polityki strukturalnej Unii Europejskiej w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, zwłaszcza Programu LAEADER.
  • Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją projektów dofinansowanych ze źródeł unijnych i nie tylko.
  • prawo jazdy kat. B.
  • Biegła obsługa komputera (MS Office, generator wniosków, http).

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie pracy w stowarzyszeniach.
  • Mile widziane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Znajomość języka angielskiego (w stopniu dobrym lub bardzo dobrym w mowie i piśmie).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Specjalista ds. administracji i promocji wykonywał będzie swoje zadania zgodnie z zakresem czynności (opracowanym przez Dyrektora Biura i zatwierdzonym przez Prezesa Zarządu), oraz zgodnie z bieżącymi poleceniami w sprawie trybu i sposobu realizacji powierzonych zadań a w szczególności zajmował się będzie:

  • obsługą administracyjno-biurową Biura LGD,
  • sporządzaniem pism, sprawozdań i informacji dotyczących realizacji działań LGD,
  • sporządzaniem umów, aneksów i porozumień wymaganych przy realizacji działań LGD,
  • uzupełnianiem i aktualizacją informacji na stronie internetowej stowarzyszenia,
  • przygotowywaniem projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych o LGD Ziemia Lubawska,
  • przygotowywaniem posiedzeń Zarządu, Walnego Zebrania Członków, oraz (rozsyłanie materiałów, sporządzanie protokołów i projektów uchwał),
  • prowadzeniem akt osobowych pracowników zatrudnionych w Biurze,
  • gromadzeniem dokumentacji związanej z naborem do pracy w Biurze,
  • wykonywaniem innych czynności zleconych przez Prezesa Zarządu, Zarząd, bądź Dyrektora Biura.

Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny,

2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wg wzoru, cv.doc

3) Oryginał kwestionariusza osobowego wg wzoru, kwestionariusz osobowy.doc

4) Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone „za zgodność z oryginałem”),

5) Oświadczenie o niekaralności,

6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzania danych osobowych (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.).

7) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko

Pracownik ds. administracji i promocji”

do dnia 9 sierpnia 2012 r. do godziny 15.00 na adres:

Lokalna Grupa Działania „Ziemia Lubawska”

Biuro: ul. Grunwaldzka 39,

13-306 Kurzętnik

Aplikacje, które wpłyną do Biura Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Dokumenty aplikacyjne (CV oraz kwestionariusz osobowy) zamieszczono na stronie internetowej LGD www.lgdziemialubawska.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: tel. 056 49 181 63




 
zmień kontrast
powiększ tekst
pomniejsz tekst