Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Lubawska” ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Pracownik ds. administracji i promocji.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie –minimum średnie, preferowane wyższe.
- Predyspozycje osobowościowe – samodzielność, innowacyjność, kreatywność, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmowy, chęć podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia.
- Podstawowa znajomość tematyki funkcjonowania stowarzyszeń.
- Znajomość zasad polityki strukturalnej Unii Europejskiej w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, zwłaszcza Programu LAEADER.
- Znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją projektów dofinansowanych ze źródeł unijnych i nie tylko.
- prawo jazdy kat. B.
- Biegła obsługa komputera (MS Office, generator wniosków, http).
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie pracy w stowarzyszeniach.
- Mile widziane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność redagowania pism.
- Znajomość języka angielskiego (w stopniu dobrym lub bardzo dobrym w mowie i piśmie).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Specjalista ds. administracji i promocji wykonywał będzie swoje zadania zgodnie z zakresem czynności (opracowanym przez Dyrektora Biura i zatwierdzonym przez Prezesa Zarządu), oraz zgodnie z bieżącymi poleceniami w sprawie trybu i sposobu realizacji powierzonych zadań a w szczególności zajmował się będzie:
- obsługą administracyjno-biurową Biura LGD,
- sporządzaniem pism, sprawozdań i informacji dotyczących realizacji działań LGD,
- sporządzaniem umów, aneksów i porozumień wymaganych przy realizacji działań LGD,
- uzupełnianiem i aktualizacją informacji na stronie internetowej stowarzyszenia,
- przygotowywaniem projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych o LGD Ziemia Lubawska,
- przygotowywaniem posiedzeń Zarządu, Walnego Zebrania Członków, oraz (rozsyłanie materiałów, sporządzanie protokołów i projektów uchwał),
- prowadzeniem akt osobowych pracowników zatrudnionych w Biurze,
- gromadzeniem dokumentacji związanej z naborem do pracy w Biurze,
- wykonywaniem innych czynności zleconych przez Prezesa Zarządu, Zarząd, bądź Dyrektora Biura.
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wg wzoru, cv.doc
3) Oryginał kwestionariusza osobowego wg wzoru, kwestionariusz osobowy.doc
4) Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone „za zgodność z oryginałem”),
5) Oświadczenie o niekaralności,
6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzania danych osobowych (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593, z późn. zm.).
7) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko
Pracownik ds. administracji i promocji”
do dnia 9 sierpnia 2012 r. do godziny 15.00 na adres:
Lokalna Grupa Działania „Ziemia Lubawska”
Biuro: ul. Grunwaldzka 39,
13-306 Kurzętnik
Aplikacje, które wpłyną do Biura Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne (CV oraz kwestionariusz osobowy) zamieszczono na stronie internetowej LGD www.lgdziemialubawska.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: tel. 056 49 181 63