Zasady udzielania świadczeń w Samodzielnym Publicznym Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rybnie.
Zgodnie z wytycznymi każdemu pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw zostaje udzielona teleporada. Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent zostaje umówiony na wizytę w gabinecie.
Nr telefonów do kontaktu z pracownikiem medycznym:
- Rejestracja: 23 696 60 24; 23 696 68 33
- Zamawianie recept: 517 369 005
Pacjenci, których stan zdrowia wskazuje na konieczność udzielenia porady w ambulatorium:
- są umawiani na konkretną godzinę
- wchodzą pojedynczo głównym wejściem (pozostałe drzwi są zamknięte)
- przed wejściem na poczekalnię dezynfekują ręce, poddają się badaniu temperatury
- każda osoba obowiązkowo nosi maseczkę
PORADNIA PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ
07:00 – 19:15
Przerwa techniczna od 13:00 do 13:15
/zmiana zespołów, dezynfekcja pomieszczeń/
PORADNIA STOMATOLOGICZNA
Zawieszamy udzielanie świadczeń planowych.
Świadczenia pilne dla pacjentów bólowych w środy
Świadczenia protetyczne w poniedziałki
Świadczenia będą udzielane po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z pielęgniarką lub lekarzem dentystą.
PORADNIA POŁOŻNICZO-GINEKOLOGICZNA
Porady w sytuacji pilnej, zagrażającej życiu oraz porady planowe dla pacjentek ciężarnych.
Pacjentki są umawiane w poniedziałki i czwartki na wskazaną godzinę po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z położną lub lekarzem ginekologiem.
PORADNIA LOGOPEDYCZNA
Terapia prowadzona przy pomocy środków zdalnej komunikacji
POBIERANIE MATERIAŁÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
poniedziałki, czwartki i piątki - gab. zabiegowy w godz. 7:20 – 9:30
(pacjenci umawiani na konkretną godzinę co 10 min.)
środy - w domu Pacjenta